1.
Гра
«Банка».
Оберіть літеру
і по черзі називайте слова, які помістяться в 3 – літрову банку. Наприклад: С
(сир, слива, сарафан, сосиска)
2.
Гра
«Запам’ятай».
Викладіть
на стіл або іншу поверхню 10 – 15 речей (ключі, камінець, цукерка, олівець та
ін.), гравцям дається 30 сек., щоб запам’ятати предмети, потім вони
відвертаються, 1-2 предмета сховайте; решту поміняйте місцями. Гравці
повертаються і мають вгадати, що зникло.
3.
Назви
«5»
-
Фруктів
-
Овочів
червоного кольору
-
Тварин
з хвостом
-
Кухонних
приладів
-
Солодощів
-
Квітів
-
Кольорів
веселки
-
Тварин
з рогами
-
Продуктів
харчування
-
Одягу
- Домашніх улюбленців
-
Професій
та ін.
4.
«Диригент»
Для гри потрібно не менше 5 осіб. Усі стають у коло,
один гравець виходить. Вибирається одна людина, яка буде «диригентом». Вона
показуватиме, ніби грає на музичному інструменті, а всі повторюватимуть за нею.
Гравець, який буде відгадувати, входить, і всі починають грати, повторюючи за
«диригентом». Задача того, хто вгадує – дізнатися, хто «диригент». Якщо він
вгадав менше, ніж із трьох осіб, то встає в коло, а замість нього виходить
«диригент», а якщо йому не вдалося вгадати двічі, то він знову вгадує, тільки
обирають нового «диригента».
5. Гра «Валіза»
Гра з розвитку
слухової пам’яті. Учасників від 3 до 12 людей.
Перший гравець
каже: « Я беру валізу і кладу в неї… огірок». Другий продовжує: « Я беру валізу
і кладу в неї огірок, дерево…». І так далі. Кожен додає своє слово до ланцюжка.
Виграє той, хто останнім назве правильно весь ланцюжок.
6.
Гра
«Домальовки»
Для гри вам
знадобиться два олівця різних кольорів і аркуш паперу. Один із гравців малює
лінію своїм олівцем, а інший перетворює цю лінію на щось своє. Аркуш можна
повертати в процесі гри. Можна домальовувати будь – яку лінію до смішної
істоти, додаючи руки, ноги, і очі. А можна спробувати розглянути, на що схоже
ця лінія, й додати відсутні деталі. Може це дзьоб птиці або хобот слона?
7. «Крокодил»
Для гри потрібно як мінімум чотири особи. Гравці поділяються на дві команди приблизно з однаковою кількістю людей. Перша команда загадує якесь слово, наприклад, «учень». Потім вони викликають будь – якого гравця з протилежної команди і кажуть йому це загадане слово. Завдання цього гравця – у пантомімі зобразити це слово для своєї команди, щоб та вгадала його. Коли гравець показуватиме загадане слово, його команда вголос починає вгадувати. Наприклад: чи ти показуєш школу? На що гравець може відповідати кивком голови, але не повинен вимовляти жодних звуків. Коли слово вгадано, команди змінюються ролями.
Комментариев нет:
Отправить комментарий