Новини

Як підтримати свою дитину?











Страх - це нормальна і важлива людська емоція. і від того, що її забороняти чи заперечувати - вона не зникне.










З метою зміцнення ментального здоров'я дошкільнят до Вашої уваги пропоную декілька вправ, які допоможуть дітям подолати страх. 














Протягом січня 2024 року  були проведені заняття для дітей середніх та старших груп, семінар практикум для педагогів з використанням знань, отриманих за програмою щодо психологічного супроводу та підтримки учасників освітнього процесу  в умовах  кризи в Україні.

На жаль, в умовах війни, коли стрес і тривога стають частиною повсякденного життя дошкільнят, так важливо зберегти психічне здоров'я дітям.

Під час виконання вправ, ігор вихованці та педагоги закладу стабілізували свій психологічний стан, відволіклися від конструктивної діяльності, знизили рівень тривожності, емоційного напруження.










25.01.24 р. був проведен семінар-практикум "Релаксація та стресостійкість". Мета: сприяння емоційній регуляції та стійкості педагогів; оволодіння ними новими практичними вправами, іграми для розвитку емоційного інтелекту дошкільників; для побудови позитивних стосунків соціальних навичок у дітей.







01.12.23 з вихованцями групи "Капітошка " практичним психологом було проведено заняття "Обережно-незнайомці!". Мета:закріплювати знання дітей  про орієнтовані місця порятунку від бандитів; виховувати свідоме  ставлення до свого життя, відповідальність, обережність; удосконалювати вміння аналізувати ситуацію та приходити до правильного висновку, чи можна заводити дружбу з конкретною людиною чи ні.



До дня боротьби зі СНІДОМ, З0.11.23, в групі "Гномики" практичним психологом було проведено заняття "Ми за здоровий спосіб життя".Мета: виховувати у дітей бажання бути здоровою людиною; свідомо ставитися до власного здоров'я та безпеки очей, вух; виховувати у дітей особисту відповідальність за збереження свого здоров'я.



29.11.23 в групі "Бджілка" практичним психологом було проведено заняття з профілактики гендерно-обумовленого насильства "Я можу себе захистити ". На якому відбулося цікаве знайомство дітей із фантастичним другом КІКО, який навчив вихованців п'яти важливим правилам, які задля власної безпеки мають знати всі діти.


З 24.11.23 р. триває Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства ", 28.11.23 р. вихованці ДНЗ поділилися своїми мріями про світ без насильства, жити і спілкуватися з однолітками в мирній країні. У складний для країни час, наші діти підтримують теплий зв'язок з хлопчиками і дівчатками з Харківської області. "МИ за світ без  насилля".






Всі ми різні, але всі ми рівні

У Міжнародний День Толерантності, 16.11.23 р.,  вихованці групи "Перлинка " під час заняття з практичним психологом розширювали свої знання про те, що на світі живуть різні люди (добрі і злі);  навчалися сприймати один одного такими, які  вони є, будувати дружні стосунки; підтримувати і допомагати один одному.

Толерантність -це дружба.





Добро єднає!

15. 11. 2023 р. в межах участі у  заходах, присвячених до Всесвітнього Дня Дитини, вихованці груп: "Метелик", "Бджілка", "Перлинка ", "Капітошка" та їх батьки дарують своє тепло, добро дітям з Харківської області.

Давайте жити без кордонів у наших серцях! 




13.11. 2023 р. Всесвітній день Доброти 

Сьогодні вихованці дарували один одному компліменти, аналізували свою поведінку; робили гарні вчинки, адресували свої добрі справи, настрій своїм рідним. Бо добрі люди випромінюють гарний настрій,  приємні, готові допомогти у складній ситуації.



В рамках реалізації Всеукраїнської програми «Ти як?» 30.10.2023 р., в День гарбуза, вихованці середніх – старших груп прийняли участь у «Гарбузовому емоційному фесті». Мета: закріплення знань про емоційні стани; створення позитивного настрою, розвиток емпатії та психічного комфорту в групі.




19.10.2023 року практичним психологом був проведен семінар-практикум для вихователів"Формуємо психологічне здоров'я дошкільника".

МЕТА: підвищувати психологічну обізнаність педагогів, розширювати їхні уявлення щодо забезпечення психічного здоров`я дитини, спрямувати педагогів на спільну роботу з батьками задля вирішення здоров`я збережувальних завдань, навчати ефективному спілкуванню з дітьми, розвивати прагнення до психологічного та емоційного благополуччя




ДЕНЬ ВСЕСВІТНЬОГО МЕНТАЛБНОГО ЗДОРОВЯ.

З нагоди святкування Всесвітнього дня психологічного здоров'я, в ДНЗ № 72 «Гномик» практичний психолог, Безай О. В., протягом дня провела психологічні ігри та вправи на створення психологічного комфорту вихованців у групі: «Подаруй мені посмішку», «Назви сусіда лагідно», «Як ми вітаємося», «Мій настрій», «Подарунок другові»,

В психологічному куточку, особистому блозі психолога розміщені корисні поради для батьків, педагогів, направлені на збереження психологічного здоров'я дітей.





Ментальне здоровя  або психічне здоров’я є невід’ємною частиною щасливого життя. Це стан, при якому людина може реалізувати власні здібності, протистояти звичайним життєвим стресам, продуктивно працювати.

Саме зараз в Україні втілюється Всеукраїнська програма ментального здоров’я «Як ти?»

(https://howareu.com )

За цим посиланням Ви отримуєте відповідь на питання: «Як подбати про себе?»; поради психологів, тілесні техніки, які Ви можете застосовувати.

Більшість людей досі не надають особливого значення підтримці ментального здоров’я. Але ж воно таке ж важливе, як і фізичне здоров’я. Особливо зараз, у воєнний час.




15. 06. 2023 року Квест - подорож "Моє рідне Місто"





14. 06. 2023 року діти перенеслись у цікавий Світ емоцій












13. 06.2023 "День Води"













12. 06. 2023 року під час заняття діти вчилися довіряти один одному, розвивали емпатію, доброту у взаємостосунках та невербальне спілкування.


















08. 06. 2023 року вихованці дарували один одному своє тепло, посмішку, об'єднувались в один "живий організм", були одним цілим.












07. 06.2023 року "День ЗДОРОВ'Я".














06. 06.2023 року в рамках логокемпу було проведено розвивальне заняття з його  учасниками. Мета: встановлення довірливих стосунків, зняття напруги




















20.04.23 День гарного настрою. Було проведене розвивальне заняття в групах № 5, 8. Мета розвиток емоційної сфери, покращення емоційного стану, формування групової згуртованості













 19. 04.23 року було проведено розвивальне заняття для вихованців середньої групи "Метелик" з теми " Найцінніший скарб - наша дружба". Мета: позитивне сприйняття один одного, розвиток дружніх відносин, поваги один до одного.










 06.04.23 року для педагогів був проведений семінар - практикум з елементами тренінгу " Попередження професійного вигорання"



























В рамках тижня знань з безпеки життєдіяльності "Журба здоров'я  відбирає, а радісна думка прибавляє" 31. 01. 2023 р. з вихованцями старшої групи № 6 було проведено заняття з елементами тренінгу "Я дорослішаю. Я змінююсь"

Мета: навчити дітей усвідомлювати ставлення до себе, особливостей і здібностей; підтримувати високу самооцінку; закріплювати знання про емоційні стани людей; учити виражати своє позитивне ставлення до інших людей.




 



 



 



 







 

В рамках Акції "16 днів проти насильства" вихованці ДНЗ 72 "Гномик " 

08. 12. 2022 р. взяли участь у флеш – мобі " Ми проти насильства ":

 "За мирне, чисте небо.

Щоб пташки співали в житі.

Ми проти насилля.

Ми - діти, хочемо в мирі жити."



























07. 12.2022 р. діти середніх та старших груп  разом з батьками та вихователями прийняли участь у Акції "Ми проти насильства!"











06. 12. 2022 р. в рамках Акції «16 днів без насильства!» було проведено заняття з вихованцями групи 11 "Я - дівчинка. ТИ -Хлопчик ".

Мета :Поглиблювати знання дітей про світ, характерний для дівчаток та хлопчиків.  Вчити дітей бачити зовнішню подібність і відмінність між хлопчиками та дівчатками; формувати адекватне уявлення про власну статеву приналежність; закріпити знання про коло захоплень, інтересів та розмаїття видів діяльності дітей не в залежності від статі; комунікативне мовлення. Збагачувати поняття вихованців про відмінне та схоже, типове для зовнішності, захоплень, діяльності дітей різної статевої належності.  Підвищувати самооцінку, позитивне прийняття дитиною себе. Виховувати у малят приязність, доброзичливість, дружні почуття стосовно одне одного
















В рамках Акції "16 днів проти насильства" 02.12.22 року  ДНЗ 72 "Гномик" прийняв естафету "Я - поруч! Я-з тобою!" мета заходу - виховувати в дошкільників толарантне ставлення до людей з обмеженими можливостями, доброзичливе відношення, вміння співчувати людині, бажання прийти на допомогу.

















В рамках Акції "16 днів проти насильства - 01.12.22 було проведено заняття для вихованців других молодших груп "Я за здоровий спосіб життя". Мета - сприяти формуванню уявлень дітей про здоровий спосіб життя, формувати бажання дбати про своє здоров'я 


















В рамках Акції " 16 днів проти насильства" з вихованцями були проведені бесіди щодо попередження насильства серед дітей

Група № 9




Група № 11





Група № 7





25. 11. 2022 р. – 10.12.2022 р. Акція «16 днів проти насильства»

25 листопада  - Міжнародний  день боротьби з насильством щодо жінок

К О Н В Е Н Ц І Я

Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок

і домашньому насильству та боротьбу із цими явищами



Це -  міжнародна угода Ради Європи, яка криміналізує, захищає постраждалих та попереджує насильство проти жінок та дівчат, а саме домашнє насильство (включно з психологічним та економічним), сексуальне насильство (зґвалтування, зокрема й шлюбні, та сексуальні домагання), убивства честі та інші злочини, виправдовувані «честю» (обливання кислотою, спалювання вдів, вбивства наречених), калічення жіночих геніталій, примусові стерилізації, аборти[en] та шлюби, переслідування (сталкінг) та інше насильство, асоційоване зі статтю. Конвенція визначає насильство проти жінок порушенням прав людини та формою дискримінації і пропонує системні та контрольовані стратегії викорінення цих явищ.

Відкрита для підписання 11 травня 2011 у Стамбулі, Туреччина, набула чинності 1 серпня 2014 року і є постійно відкритою до підписання будь-якою країною світу. 12 березня 2012 року Туреччина першою ратифікувала Конвенцію, а вслід за нею — 36 країн з 2013 до 2022 року (Албанія, Андорра, Австрія, Бельгія, Боснія і Герцеговина, Греція, Грузія, Данія, Естонія, Ірландія, Ісландія, Іспанія, Італія, Кіпр, Ліхтенштейн, Люксембург, Мальта, Молдова, Монако, Нідерланди, Німеччина, Норвегія, Північна Македонія, Польща, Португалія, Румунія, Сан-Марино, Сербія, Словенія, Україна, Фінляндія, Франція, Хорватія, Чорногорія, Швейцарія, Швеція). Станом на січень 2018 року підписана 45 країнами та ЄС.

Україна, одна з країн-авторок Конвенції, підписала Конвенцію 7 листопада 2011 року, а ратифікувала — 20 червня 2022 року. 18 липня документи про ратифікацію документу було передано заступнику генерального секретаря Ради Європи Бьорну Берге.

Метою конвенції є запобігання насильству, захист постраждалих і «покінчення з безкарністю злочинців». Конвенція не вимагає узаконення одностатевих шлюбів чи іншої регуляції особистого життя, не стосується сексуальної орієнтації, гендерної ідентичності чи трансгендерності, а також не регулює сімейні структури: вона не містить визначення «сім'ї» і не сприяє певному типу сімейних умов. Конвенція захищає не лише жінок, а також не регулює релігійні норми чи вірування.


21. 11. 2022 р. Участь вихованців у Всеукраїіському дні Гідності та Свободи









16. 11. 2022р. Усасть вихованців у Міжнародному дню Толерантності









8 листопада 2022 року практичним психологом, Безай О. В. був проведен семінар - практикум для вихователів всіх вікових категорій "Психологічні хвилинки: мета, завдання, механізми дій". Мета якого було навчання педагогів технікам стабілізації, відновлення та психоемоційної підтримки здобувачів освіти.

 










Техніка для зняття тривоги (перейдіть за посиланням)













Зверніть увагу на іграшки дітей!

Хаггі Ваггі в Ельфійській гавані – дуже небезпечна тенденція дісталася до наших дітей.

Дивна істота з ще дивнішою усмішкою, що підкреслена червоним кольором губ. Навіть кумедно. І його ласкаво звуть Хаггі Ваггі. Цей усміхнений любитель обіймів – персонаж жахів 16+, який обіймає, щоб убити, а червоний на обличчі навколо його численних зубів – символ проливаючої крові своїх жертв.

І поставивши дітям одне питання – чи знають вони, хто такий Хаггі Ваггі. Багато захоплених «так».

Дорогі батьки, просимо Вас – давайте контролювати дітей онлайн. Ми робимо це для того, щоб донести до тих з вас, хто гадки не мав, про що цей невідомий талісман, чия популярність зростає зі шаленими темпами, а багато хто з вас і взагалі про нього не чув. Ми робимо це, щоб нагадати вам, що, крім своїх дивовижних переваг, сучасні гаджети несуть величезну загрозу. Huggy Wuggy – гра, на якій в Інтернеті було створено багато агресивного, моторошного контенту. Ваші діти можуть легко натрапити на це  на громадському YouTube  сервісі. Аналогічно як і наступним варіантом брутального серіалу ГРА В КАЛЬМАРА  з єдинорогами замість Свинки Пеппи. У якому герої жорстоко вмирають після програшу у дитячій грі. І це лише дві найбільш трендові речі останнім часом в океані неадекватного контенту в інтернеті.

Дошкільнята до цього точно не готові. Що робити маленьким дітям з такою кількістю агресивних моделей поведінки на екрані, коли їх розвиток передбачає трохи інше?  Як вони повинні справлятися з таким тривожним навантаженням після перегляду сцен вбивства, водночас навчаються справлятися з емоціями втрати ровесника?

Давайте контролювати контент, який доходить до наших дітей. Давайте дозволимо їм правильно розвиватись. Давайте не будемо руйнувати їхній світ. Давайте захистимо їх від того, що ми можемо, доки вони не можуть захистити себе!

Дякуємо за свідоме батьківство!











 "Я дорослішаю, я змінююсь" (робота зі страхами)


В рамках Кропивницького Хабу психологічної підтримки на базі ЗАК-СХМ "Аеліта" для місцевих та дошкільнят з числа внутрішньо переміщених осіб практичним психологом Безай О. В. 13.06.2022 року було проведено корекційно-      розвивальне заняття з елементами тренінгу "Я дорослішаю, я змінююсь" (робота зі страхами).











Інформація для батьків! 
Знаю,що не всі розуміють різницю між "психологом", " психотерапевтом", та "психіатром" , тому вирішила розповісти коли? до кого? звертатися та з якими проблемами.




Діти! УВАГА! 
Що вам робити, коли ви знайшли невідомий предмет.




Техніки емоційної регуляції для дітей

 

Рухлива вправа для зняття напруги «Все навпаки»

Виконувати рухи услід за тим, хто проводить вправу, при цьому не

повторювати їх, а робити все навпаки. Проте, якщо дорослий підніме руку,

потерпілий повинен опустити її; якщо розводить долоні, їх потрібно скласти;

швидко махне рукою праворуч– повільно відведе руку ліворуч.

Вправа «Африканські танці»

         Встаємо, згадуємо картинки з документальних фільмів про африканські племена, які танцюють навколо вогнища, та почергово вдавлюємо ноги в землю, згинаючи в коліні. Це не має бути красиво. Можна навіть не підіймати стопи, а просто переносити вагу тіла з однієї ноги на іншу (мінімум 1 хвилину).

Вправа «Запах квітів»

 Запропонуйте дитині уявити, як вона відчуває запах квітки, глибоко вдихаючи через ніс і видихаючи через рот. Також можна подумки уявити собі квітку.

Вправа «Маленький зайчик»

Мов зайчик, який стрибає у саду, та нюхає все довкола, запропонуйте дитині зробити три швидкі вдихи через ніс і один довгий видих через рот.

Вправа «М’яч для зниження стресу»

Створіть свій умовний м’яч для зниження стресу. Наприклад, наповніть мішечок, тканину, пластиковий пакет або повітряну кулю сухим просом або рисом. Якщо помітили, що дитина відчуває стрес, попросіть її стиснути утворений «м'яч», щоб зняти м’язову напругу.

Вправа «Солдат та ганчіркова лялька»

Найпростіший і найнадійніший спосіб навчити дітей розслаблятися – це навчити їх чергування сильної напруги м’язів та наступного за ним розслаблення.

Тому ця і наступна гра допоможуть вам це зробити в ігровій формі.

 Отже, запропонуйте дитині уявити, що вона солдат. Згадайте разом з дитиною, як потрібно стояти на плацу, витягнувшись у струнку та завмерши. Нехай гравець зобразить такого військового, як тільки ви скажете слово «солдат». Після того, як дитина постоїть у такій напруженій позі, скажіть іншу команду: «ганчір’яна лялька».

Виконуючи її, хлопчик чи дівчинка мають максимально розслабитися, злегка нахилитися вперед так, щоб їх руки бовталися, ніби вони виготовлені з тканини та вати. Допоможіть їм уявити, що все їхнє тіло м’яке, податливе. Потім гравець знову має стати солдатом.

Вправа «Насос та м’яч»

         Якщо ваша дитина хоч раз бачила, як м’яч, що здувся, накачують насосом, то йому легко буде увійти в образ та зобразити зміни, що відбуваються в цей момент із м’ячем.

Отже, станьте навпроти один одного.

Гравець, що зображає м’яч, має стояти з опущеною головою, мляво висячими руками, зігнутими в колінах ногами (тобто виглядати як не надута оболонка м’яча).

Дорослий тим часом збирається виправити це становище і починає робити такі рухи, ніби він тримає насос. Збільшуючи інтенсивність рухів насоса «м’яч» стає все більш накаченим. Коли у дитини вже будуть надуті щоки, а руки з напругою витягнуті в сторони, вдайте, що ви критично оцінюєте свою роботу. Поторкайте його м’язів і нарікайте на те, що ви перестаралися і тепер доведеться здувати м’яч. Після цього зобразіть висмикування шланга насоса. Коли ви це зробите, «м’яч» здується настільки, що навіть впаде на підлогу.

Примітка.

Щоб показати дитині приклад, як грати надувного м’яча, краще спочатку запропонувати йому побути в ролі того, хто працює насосом. Дорослий напружуватиметься і розслаблятиметься, що допоможе і йому відпочити, а разом і зрозуміти, як діє цей метод.

 Вправа «Сніговик»

         Батько і дитина перетворюються на сніговиків: встають, розводять руки в сторони, надувають щоки і протягом 10 секунд утримують задану позу.

Дорослий каже: «А тепер визирнуло сонечко, його жаркі промені торкнулися сніговика і він почав танути». Гравці поступово розслабляються, присідають навпочіпки і лягають на підлогу.

Пальчикова гімнастика

         Запропонуйте дитині за допомогою пальчиків показати, як руки «стрибають», «радіють», «штовхаються», «кусаються», «тремтять», «бояться», «перемагають».

Вправа «Струшуємо зайве»

Ви розповідаєте дитині, що однією з найскладніших перешкод у досягненні успіху є згадки про минулі невдачі, але за допомогою гри можна «скинути» невдачі.

         Спочатку «обтрушуємо» долоні, лікті, плечі, потім ноги, від пальців до стегон. Трясемо головою. Потім «струшуємо» усе зайве з обличчя.

Вправа «Подорож на хмарі»

Сядь зручніше і заплющ очі. Глибоко вдихни і видихни. Я хочу тебе запросити у подорож на хмарі. Стрибни на білу пухнасту хмару, схожу на гору м’яких подушок. Відчуй, як твоя спина і ноги зручно вмостилися на цій великій хмарній подушці. Тепер починається подорож. Твоя хмара вільно здіймається у синє небо. У небі високо і спокійно. Нехай хмара перенесе тебе в місце, де ти почуваєшся щасливим. Спробуй побачити це місце якомога детальніше. Тепер пора повертатися. Злізь зі своєї хмари і подякуй їй за таку чудову подорож.

Тепер спробуй намалювати місце, де ти почуваєшся спокійно і щасливо




Дошкільник грає у війну: чи це нормально?

Сьогодні трішки про те, що означає дитяча гра у війну. І на що нам, батькам, варто звернути увагу.

  1.      Мова дошкільника – гра. Це пов’язане із етапами формування дитячого мозку, коли рівень володіння мовою, емпатія та аналітичні здібності лише формуються. Якщо ми, дорослі, можемо висловити наші тривоги близьким і вилаятись нецензурною мовою на орків, дошкільнику ці методи ще недоступні. Скоріше він виразить свої емоції через гру в танчики або малюнки померлого путіна.
  2.     Завдяки грі дитина обробляє і виражає емоційне напруження, яке накопичується в середині злість, страх, сум, почуття помсти проживаються і відтворюються у грі. Вона стабілізує дитячу нервову систему. Однією із перших це відкрила Анна Фрейд (донька Зигмуда Фрейда) серед дітей, яким довелося пережити бомбардування Лондона під час другої світової війни. Вона помітила, що діти, у яких була можливість виразити свої тривоги під час гри, мали менше страхів, а стрес від побаченого не переростав у психічну травму.
  3.    Дитина живе у світі, де правила запроваджують дорослі. А гра – це той безпечний простір, де правила запроваджує дитина. Це процес, який вона контролює і на який може впливати. Це про відчуття влади. Гра у війну дозволяє дошкільнику приміряти на себе роль переможця. Там він може безпечно реалізувати своє бажання підірвати, зупинити і ліквідувати тих, через кого він зараз далеко від своїх іграшок або вимушений перебувати у сховищі.
  4.    Якщо ми зупиняємо дитячу гру у війну, дитина може інтерпретувати це наступним чином: «Моя гра погана. Те, що малює моя уява, ганебно». Але ж при цьому потреба у вивільненні агресії залишається незадоволеною. Тому в майбутньому дитина може приховувати від нас свої прояви вільної гри або виражати емоційне напруження через справжню агресію: бійку, лайку тощо.








Говорити з дітьми про війну, особливо якщо вони запитують, - дуже важливо. Але як це краще зробити? Ділимося рекомендаціями дитячої психологині Маріанни Новаковської:

  • v Підготуватися до розмови. Важливо не відвертатися, не казати «заспокойся», а дати правдиву інформацію відповідно до віку.
  • v Відповідайте лише на ті питання, які ставить дитина. Не піднімайте тих аспектів, про які дитина не запитує.
  • v Забезпечте дитині відчуття безпеки та довіри. Діти мають бути впевнені, що коли приходять до своїх дорослих, яким довіряють, - отримають відповідь та підтримку.
  • v Дайте дитині тілесний контакт. У будь – якій тривозі завжди задіяне тіло, тому важливо обіймати, давати відчути кордони, гратися з дітьми, будувати халабуди тощо.
  • v Нагадайте, хто є поруч з дитиною. Скажіть: «Я поруч з тобою. А ще поруч з тобою є…» і перерахуйте тих близьких, які піклуються про дитину і до яких вона може звернутися. Показати, що у дитини є великий, безпечний, спокійний дорослий.


ЩО СКАЗАТИ ЗАМІСТЬ «ПЕРЕСТАНЬ ПЛАКАТИ»

Коли дитина засмучена або плаче, перш за все, вам потрібно зберігати спокій.

Фраза «Перестань плакати» точно не заспокоїть маля, замість цього спробуйте ці слова:

  • Це нормально так почуватися;
  • Я поруч з тобою;
  • Ми переживаємо це разом, я нікуди не їду;
  • Розкажи мені, що трапилось;
  • Зі мною ти  в безпеці;
  • Завжди пам’ятай, я тебе люблю!

 

Та ще кілька речей, якими можна відволікти та заспокоїти дитину:

  • Обіймайте дитину, жартуйте з нею;
  • Поїть дитину теплими напоями, годуйте її чимось смачненьким;
  •  Виконуйте разом із дитиною рутинні справи;
  •  Вмикайте мультики, розповідайте казки, притчі, історії, читайте дітям вголос.









Що сказати дитині під час війни?

У кризових ситуаціфх батькам особливо потрібно приділяти більше уваги своїм дітям. Тому давайте це зробимо разом!

Поради психолога 

1. Як говорити з дітьми? 

Коли говорите - зберігайте спокій. нехай з дитиною говорить та людина, яка найбільш спокійна.

Варто сказати, що ви відповідально ставитеь до ситуації і зробите все, щоби захистити себе і її.

Дорослий має демонструвати надійність і спокій.

2. Як заспокоїти дитину? 

Якщо є можливість, запропонуйте дитині рух, дихання. Дайте  дитині відповідальність, наприклад, стежити за іграшкою.

 Варто багато обійматися. Якщо дитина тремтить (або ви бачите страх) можна попросити дитину, щоб вона дуже сильно стиснула вашу руку. Важливо давати по ковтку води.

Спробуйте відволікти дитину гумором, іграшками, руханками. Говоріть про побутові речі, читайте вголос.



Заняття за парціальною програмою "Вчимося жити разом"






Був проведений семінар-практикум для педагогів закладу 

"Шляхи індивідуального підходу до дітей "групи ризику"".

Метою якого було пояснити вихователям поняття діти «групи ризику», виділити типи таких дітей, дати рекомендації щодо спілкування з ними у ході освітнього процесу. Педагоги навчилися конструктивних норм і самоконтролю поведінки; коригуванню негативних емоцій та імпульсивної поведінки під час практичних завдань.


 

 


 


"Я дорослішаю, я змінююся"

З вихованцями старшої групи № 12 "Перлинка" було проведено заняття з елементами тренінгу  "Я дорослішаю, я змінююся" (робота зі страхами).

  

 

 

 

 


В рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства" 

практичним психологом Безай О.В. були проведені наступні заходи:


Флешмоб "Живемо без насилля"

08.12.2021 року в ДНЗ № 72 "Гномик" практичним психологом Безай О.В. та вихователем Богуненко В.В. з вихованцями старшої групи № 12 "Перлинка" був проведений флешмоб на тему "Живемо без насилля", метою якого було виховувати позитивні моральні якості, любов до людей, оточення, вміння приходити на допомогу. Вихованці вчилися усвідомлювати своє значення у соціумі для оточуючих та самого себе, розрізняти та знати як діяти в різних ситуаціях, уникати конфліктів, залагоджувати спірні питання.





Розвивальне заняття "Вчимося жити разом"

02.12.2021 практичним психологом Безай О.В., ЗДО № 72 "Гномик" було проведено розвивальне заняття з дітьми старшої логопедичної групи № 11 на тему "Вчимося жити разом". Під час заняття вихованці удосконалювали навички спілкування один з одним, поліпшували конструктивні форми поведінки; через гру відбувалося формування у кожної дитини позитивної "Я - концепції".

 




 Семінар-практикум для вихователів "Насиллю -ні!"

30 листопада 2021 року в закладі дошкільної освіти № 72 "Гномик" в рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства" практичним психологом Безай Ольгою Валеріївною проведено семінар-практикум для вихователів "Насиллю -ні!" Мета: сприяти поглибленню знань педагогів про роботу з батьками щодо питань профілактики насильства в родині.

 



















 Консультація для педагогів закладу "Форми та види булінгу (цькування)"

26 листопада 2021 року в ЗДО № 72 "Гномик", практичним психологом Безай О.В., була проведена консультація для педагогів закладу "Форми та види булінгу (цькування)". Метою якої є ознайомлення педагогів з формами і видами булінгу. Педагогічні працівники закладу дізналися що таке кібербулінг та виділили основні типи поведінки, характерні для кібербулінгу.
































 

Семінар-практикум "Конфлікт і способи його подолання"
для вихователів закладу

 











 

Заняття-тренінг для вихователів "Вчимося жити разом"

 



Семінар-практикум для вихователів "Психопрофілактика агресивної поведінки дітей" 










 





  









Комментариев нет:

Отправить комментарий