- Навчіться відмовлятися від конфлікту.
- Якщо
ви хочете уникати скандалів і сварок, для початку свідомо відмовтеся брати
участь у сварках. Цю відмову треба перевести в підсвідомість, тобто вона
повинна стати принципом у вашій поведінці, психологічною установкою.
- Не
говоріть відразу з напруженою людиною.
- Пам'ятайте,
що прямолінійність хороша, але не завжди.
- Перш,
ніж казати про неприємне, постарайтеся створити доброзичливу атмосферу,
відзначте заслуги людини і його добрі справи.
- Постарайтеся
подивитися на проблему очима опонента, стати на його місце.
- Нічого
не треба доводити. У будь-яких конфліктах ніхто ніколи і нікому нічого не може
довести. Навіть силою. Негативні емоційні впливи блокують здатність розуміти і
погоджуватися.
- Перестаньте
конфліктувати першим. Якщо так вже
вийшло, що ви втратили контроль над собою і не помітили, як вас втягнули в
конфлікт, спробуйте зробити єдине - замовчати. Одностороннього конфлікту не
буває. Ваше мовчання дозволяє вийти з сварки і припинити її.
- Всіляко
уникайте словесної констатації негативного емоційного стану партнера: «Ну, ось
поліз у пляшку! ... А чого ти нервуєш, чого злишся? »... Подібні« заспокійливі
»слова тільки зміцнюють і підсилюють розвиток конфлікту.
- Не приховуйте доброго ставлення до людей, частіше висловлюйте схвалення своїм товаришам, не скупіться на похвалу.
Страницы
- Головна сторінка
- Психічне здоров'я дитини в умовах військового стану
- Новини
- Про мене
- Консультпункт для батьків
- Казка на допомогу батькам
- Тренуємо пальчики – розвиваємо мозок (розвиваючі вправи для дітей)
- Поради та рекомендації вихователям
- Виховуємо малечу за допомогою притч
- Практичні вправи для групових занять з дітьми
- Моя самоосвіта
- Зворотній зв'язок зі мною
Правила попередження конфліктів
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий