Правила попередження конфліктів

  • Навчіться відмовлятися від конфлікту.
  • Якщо ви хочете уникати скандалів і сварок, для початку свідомо відмовтеся брати участь у сварках. Цю відмову треба перевести в підсвідомість, тобто вона повинна стати принципом у вашій поведінці, психологічною установкою.
  • Не говоріть відразу з напруженою людиною.
  • Пам'ятайте, що прямолінійність хороша, але не завжди.
  • Перш, ніж казати про неприємне, постарайтеся створити доброзичливу атмосферу, відзначте заслуги людини і його добрі справи.
  • Постарайтеся подивитися на проблему очима опонента, стати на його місце.
  • Нічого не треба доводити. У будь-яких конфліктах ніхто ніколи і нікому нічого не може довести. Навіть силою. Негативні емоційні впливи блокують здатність розуміти і погоджуватися.
  • Перестаньте конфліктувати  першим. Якщо так вже вийшло, що ви втратили контроль над собою і не помітили, як вас втягнули в конфлікт, спробуйте зробити єдине - замовчати. Одностороннього конфлікту не буває. Ваше мовчання дозволяє вийти з сварки і припинити її.
  • Всіляко уникайте словесної констатації негативного емоційного стану партнера: «Ну, ось поліз у пляшку! ... А чого ти нервуєш, чого злишся? »... Подібні« заспокійливі »слова тільки зміцнюють і підсилюють розвиток конфлікту.
  • Не приховуйте доброго ставлення до людей, частіше висловлюйте схвалення своїм товаришам, не скупіться на похвалу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий