10. 12. 24 р. заняття "Захисна парасолька" в старшій інклюзивній групі. Діти піднімали рівень стресостійкості та підтримали своє відчуття безпеки.
14. 11. 2024 р. спільне заняття з вчителем - логопедом, Квас Я. О., в середній логопедичній групі "Метелик" - " Добро починається з тебе!". Діти вчилися аналізувати "гарні" та "погані" вчинки, дарували один одному тепло та вчилися зберігати позитивний емоційний стан.
11. 11. 2024 р. заняття "Квітка настрою в старшій інклюзивній групі № 8. Вихованці вчилися зберігати відчуття безпеки та вміння стабілізувати свій емоційний стан.
22.10.2024 р. заняття "Різнобарвна особистість" в другій молодшій групі "Бджілка ". Дошкільнята вчилися взаємодії один з одним, розвивали відчуття зв'язку та розуміння. Всі разом зберігаємо ментальне здоров'я.
21.10.24 під час заняття вихованці середньої інклюзивної групи № 7 вчилися виражати свої почуття "здоровим способом ", покращували емоційний стан. Всі разом зберігаємо ментальне здоров'я.
16. 10.2024 р. заняття в першій молодшій інклюзивній групі № 3. Продовжуємо розвивати емоційну сферу; діти вчилися відтворювати емоції. Покращували свій емоційний стан та стресостійкість.
Ментально здорові діти-здорова нація. 10.10.2024 року заняття в середній логопедичній групі "Капітошка". Продовжуємо розвивати уміння розуміти один одного; виражати свої почуття "здоровим способом" та розвиваємо емоційну регуляцію, стійкість.
07.10.2024 заняття в старшій інклюзивній групі "Мій емоційний стан ", діти відтворювали свої емоції, позбувалися агресії та зміцнювали своє ментальне здоров'я.
02.10. 2024 заняття в середній логопедичній групі "Живемо без агресії", діти через гру та за допомогою дихання позбувалися агресії, вчилися слухати один одного та керувати своїм гнівом.
23.09.24 заняття в старшій логопедичній групі "Склянка моїх емоцій". Діти поринули в свій емоційний світ, відтворили емоції, які відчувають"Тут і тепер" покращили свій настрій. Відчуття радості - підтримка ментального здоров'я.
17.09.24 заняття в другій молодшій групі "Світ емоцій ", діти повторили емоційні стани, відтворювали їх; за допомогою дихальних вправ стабілізували дихання, покращили своє ментальне здоров'я.
17.09.24 заняття "Мій страх " з вихованцями старшої логопедичної групи. Діти через елементи арттерапії позбувалися негативної емоції, свого страху; підвищували свою стресостійкість.
16.09.24 р. заняття "Світ емоцій" в середній інклюзивній групі №7. Діти повторили емоційні стани, звільнились від негативних емоцій та покращили свій настрій.
10.09.24 р. заняття в старших групах №6, № 12. "Ура! Ми починаємо!".Діти розвивали відчуття єдності з групою однолітків, покращили емоційний стан та зміцнювали ментальне здоров'я.
10. 06. 2024 р. заняття в старших логопедичних групах "Бережемо Землю та свій маленький світ". Ментально здорові діти - здорова нація, квітуча наша планета.
04.06.24 р. заняття практичного психолога, Безай О. В. в середніх логопедичних групах "Ромашковий настрій, або чарівний світ емоцій". Діти здійснювали розшифровування емоційної інформації (емоційні вирази обличчя, інтонації голосу тощо), формували власний емоційний досвід.
14.05.24 р. заняття практичного психолога, Безай О. В. в старшій групі "Я-Чарівник ". Вихованці розвивали здатність бути уважним один до одного, долали емоційну скутість, виражали свої бажання.
08.05.24 р. під час заняття "Незвичайні художники" вихованці старшої групи разом з практичним психологом створили свою "Квітку настрою ", продовжили розвивати вміння керувати своїм диханням.
02. 05. 24 р. заняття "Друзі в злагоді". Діти вчилися взаємодії один з одним, розвивали відчуття зв'язку та розуміння, вільно самовиражались; покращили свій емоційний стан та рівень стресостійкості.
01.05.24 р. заняття практичного психолога, Безай О. В. в середній групі "Перлинка " - "Квітка настрою ", діти вільно самовиражались; покращили свій емоційний стан та рівень стресостійкості.
20.04.24 р., заняття в другій молодшій групі "Повтори за котиком ", діти підвищували стресостійкість в ігровій та веселій формі; розвивали вміння керувати своїм диханням.
18. 04.24 р. здіти старшої логопедичної групи "Капітошка" під час заняття "Ні агресії "намагалися керувати своєю агресією та гнівом.
17.04.24 р. вихованці старшої логопедичної групи "Метелик" створювали "Мій світ". Активізувалися, відволіклися від стресової ситуації та створили свій Чарівний світ.
16. 04.24 р. вихованці середньої логопедичної групи поринули у "Чарівний веселковий світ перетворень", ділились емоційним станом та покращували його.
03. 04. 24 заняття в старшій логопедичній групі "Метелик" - "Не втрать дах" . Діти вчилися взаємодії один з одним, розвивали відчуття зв'язку та розуміння; зміцнювали своє ментальне здоров'я.
01.04.2024 р., заняття в середній інклюзивній групі № 12 "Не втрать дах". Діти вчилися взаємодії один з одним, розвивали відчуття зв'язку та розуміння; зміцнювали своє ментальне здоров'я.
25.03.24 р., заняття в середній логопедичній групі "Веселка ". Маленькими кроками здоровими і промасажованими стопами Ми крокуємо до свого здоров'я!
20.03.24 р. діти старшої логопедичної групи "Капітошка" під час заняття покращували свій емоційний стан; вчилися спокійно дихати. Засобами гри зміцнювали дружні взаємини з однолітками, вчилися поважати один одного.
18.03.24 р. вихованці старшої логопедичної групи "Метелик" під час заняття практичного психолога покращували свій емоційний стан. Через гру розвивали свої навички керування соціальними відносинами, зміцнювали дружні взаємини з однолітками, вчилися поважати один одного.
Під час заняття (13.03.24 р.) практичного психолога, Безай О. В., вихованці старшої групи "Бджілка "для збереження та підтримки ментального здоров'я за допомогою елементів арттерапії розвивали свою креативність, вчилися співпрацювати один з одним; стабілізували свій емоційний стан.
28.02.24 р. заняття "Подарунок другові" з дітьми старшої групи.
Мета: поліпшення взаємовідносин в колективі, стабілізація емоційного стану та його регулювання.
19. 02. 2024 р., заняття «Малюємо Лаподруга» з дітьми старшої групи
«Метелик».
Арттерапія як засіб вільного самовираження й самопізнання є інструментом
дослідження й гармонізації всіх сторін внутрішнього світу людини. Творчість
нерозривно пов’язана з поняттям
задоволення. Тому арттерапія дає високий емоційний заряд, який так потрібен
сьогодні.
Мета заняття: розвиток креативності дошкільнят, нових творчих підходів до
вирішення проблем та подолання перешкод; емоційна стабілізація та об’єднання
дитячого колективу.
29. 01. 2024 вихованці старшої групи «Метелик» під час заняття відчули свою
внутрішню силу, яка допомагає їм бути впевненими у собі, активними; відчувати
радість, дарувати своє тепло оточуючим. Діти переконалися, що ми всі різні, але
ми всі – особистості, що заслуговують на повагу і довіру один до одного. В цьому їм допомогли Картки Сили від Світлани Ройз.
24 01. 24 р. заняття практичного психолога з дітьми старшої групи «Бджілка ».
Мета: вправлятися з дітьми у розпізнаванні їхнього настрою та настрою інших людей; емоції, яку «передає» товариш; підвищувати стресостійкість дітей дошкільного віку в ігровій і веселій формі. Розвивати навички керувати соціальними взаємодіями через гру, зміцнити дружні взаємини з однолітками.
22. 01. 24 р. Заняття з практичним психологом вихованців середньої логопедичної групи № 10
Мета: виховувати у дітей почуття вдячності, вчити досліджувати свої почуття, зокрема переживання; підвищувати стресостійкість дітей дошкільного віку в ігровій і веселій формі. Це допомагає їм розвивати моторику, координацію рук та очей і фокус. Асоціювання повітряних кульок зі стресом і турботами також навчає їх концепції управління стресом за допомогою позитивних дій.
22. 01. 24 р. заняття практичного психолога з дітьми групи «Перлинка».
Мета: вправлятися з дітьми у розпізнаванні емоції, яку «передає» товариш; підвищувати стресостійкість дітей дошкільного віку в ігровій і веселій формі. Це допомагає їм розвивати моторику, координацію рук та очей і фокус. Асоціювання повітряних кульок зі стресом і турботами також навчає їх концепції управління стресом за допомогою позитивних дій; розвивати навички керувати соціальними взаємодіями через гру, почуватися впевненіше та безпечніше у стосунках з іншими.
19.01.24.
Заняття " Кульки і хвилювання" в старшіій групі "Метелик". Мета:підвищувати стресостійкість дітей в ігровій і веселій формі. Розвиток моторики,координації рук та очей і фокус. Асоціювання повітряних кульок зі стресом також навчає їх концепції управління стресом за допомогою позитивних дій.
18.01.24 р.
Мінізаняття "Незвичайні художники"в страшій групі "Бджілка".
Мета: мотивувати дітей нетипово діяти, щоб запобігти рухового автоматизму, розвивати вміння керувати диханням (глибокий вдих і спокійний видих) а також заспокоєння, зосередження, емоційному регулюванню
"Шалені мордахи"
15.01.24 р. діти старшої групи на занятті практичного психолога вчаться розуміти, що емоції є природним аспектом життя, вчаться керувати ними так, щоб вони не брали гору, а були ознаками настрою.
Емоційні навички, розвинені в дошкільному віці, закладають основу для ментального здоров'я.
ВІДЧУЙ СВОЇ ЕМОЦІЇ
З метою підтримки ментального здоров'я дошкільнят на занятті практичного психолога, 03.01.24 р., діти продовжують вивчати такий різний емоційний світ; вчаться контролювати свої емоції, фантазують і розвивають уяву.
Рухливі хвилинки заряджають позитивом, піднімають настрій і покращують самопочуття.
Позитивні емоції - запорука здоров'я!
МОЯ ВНУТРІШНЯ СИЛА
Ментально здорові діти – здорова нація!
27. 12. 2023 вихованці старшої групи «Бджілка» під час заняття відчули свою внутрішню
силу, яка допомагає їм бути впевненими у собі, активними; відчувати радість,
дарувати своє тепло оточуючим. Діти переконалися, що ми всі різні, але ми всі –
особистості, що заслуговують на повагу і довіру один до одного.
Діти пізнали свій внутрішній
світ і дізналися про «Світ» друзів.
25.12.23 на занятті діти другої молодшої групи з практичним психологом, під час виконання вправи "Обійманці" поринули у відчуття близькості, безпеки та радості.
Ментальне здоров’я – вміння обійматися!
Ментальне здоров'я є невід'ємною частиною щасливого життя.
Щоб бути в нормі, ми маємо відпочивати – так влаштований наш організм.
Виконуючи цікаві завдання під час заняття, вихованці другої молодшої групи, разом з практичним психологом, відчули себе щасливими, у безпеці; покращили свій емоційний стан та підняли свій рівень стресостійкості.
ЧАРІВНИЙ ЕМОЦІЙНИЙ СВІТ
Ідеальне ментальне здоров’я – це здатність людини повноцінно радіти життю,
керувати емоціями та плідно працювати.
Вихованці старшої групи, 18. 12. 23 р.,на занятті з практичним психологом Безай О. В,
поринули у світ емоцій.
Мета навчити дітей продуктивно здійснювати розшифровування емоційної інформації
(емоційні вирази обличчя, інтонації голосу тощо), що сприятиме накопиченню та
систематизації знань, формуванню власного емоційного досвіду.
12.12.2023 у групі "Бджілка " практичним психологом,Безай О. В., було проведено заняття зі збереження ментального здоров'я. Мета якого - розвивати у дітей рефлексію (здатність аналізувати причини і наслідки) своєї агресивної поведінки; розвивати комунікативні навички та відчуття єдності з групою дітей. Тому що, ментально здорова людина здатна будувати стосунки з іншими.
ЕНЕГЕТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДОШКІЛЬНИКА
28.11.23 р. Заняття з дітьми
різного дошкільного віку
Це один із найкращих
методів самодопомоги, який існує на сьогоднішній день. За допомогою кульок та
кілець Су-Джок зручно масажувати пальці, долоні, стопи в цілях благотворного
впливу на весь організм. Що дозволяє збільшити потенціальний енергетичний рівень
дитини, збагачує його знання про власне тіло, розвиває тактильні відчуття. Щоб
процес масажу не здався дітям нудним, використовується віршований матеріал, і
одночасно з масажним ефектом відбувається розвиток мовлення дитини.
22.11.23 р. діти групи «Капітошка» разом з практичним
психологом виконували дихальні вправи для покращення психічного здоров'я,
піднімали настрій і зменшували тривогу.
В рамках реалізації Всеукраїнської програми «Ти як?», 21. 11.23 р., практичним психологом у групі «Метелик» було проведено заняття зі збереження ментального здоров'я.
Були проведені вправи, мета яких: зняти у дітей напругу, заспокоїти; знизити рівень тривожності, позбутися проявів агресивної поведінки; вихованці вчилися слухати і відчувати один одного.
Ментально здорова дитина:
• може розрізняти свої емоції, керувати ними та гармонійно функціонувати;
• здатна спілкуватися і будувати стосунки з іншими
17.11.23 р. заняття практичного психолога «Твори добро!»
Добро робить людей
сильнішими і щасливими. Добро вчить піклуватися про свого ближнього, і не
забувати про те, що навколо нас дуже багато людей, які потребують нашої
допомоги. Часом, зробити добру справу зовсім нескладно, але тим не менш не
багато хто хоче її робити, але ж воно принесло б більше радості та любові
іншим.
15. 11. 23 на занятті діти з практичним психологом, під час виконання вправи "Обійманці" поринули у відчуття близькості, безпеки та радості.
Збережене ментальне здоров’я дітей – здорова нація!
14. 11. 2023 р. відбулося заняття з вихованцями групи «Капітошка».
Практичним психологом, Безай О. В, були проведені вправи, які допомогли дітям
заспокоїтись тут і зараз, в моменті. Діти скерували свою увагу на відчутті
тіла, щоб заякоритися в теперішньому моменті. І хлопчики, і дівчатка
відволіклись від небажаних емоцій; дарували один одному тільки позитивні емоції
та підтримку.
Багатий емоційний світ дарує дітям відчуття впевненості, радості, спокою, затишку. Саме піклуючись про своє ментальне здоров'я, 09.11.2023 р., вихованці групи "Чомусики" створювали один одному веселковий настрій, дарували та отримували веселі, теплі емоції.
В рамках реалізації Всеукраїнської програми «Ти як?» 30.10.2023 р., в День
гарбуза, вихованці середніх – старших груп прийняли участь у «Гарбузовому
емоційному фесті». Мета: закріплення знань про емоційні стани; створення
позитивного настрою, розвиток емпатії та психічного комфорту в групі.
25.10.23 року з вихованцями групи "Метелик" практичним психологом було проведено заняття по збереженню ментального здоров'я.Усі разом піднімали позитивний емоційний стан, вчилися слухати і відчувати один одного.
16. 10. 2023 року з вихованцями групи №11 "Метелик" було проведено заняття, мета якого - створення психологічного комфорту в групі.
02.10.2023 року було проведено заняття в групі № 7, на якому разом з дітьми працювали над відчуттям спільноти, вчилися правильно дихати.
26.09.23 року звихованцями групи №11 були проведені вправи, мета яких: зняти у дітей напругу, заспокоїти, позбутися негативу.
19. 09.23 року було проведено заняття для дітей групи №6. Були використані дихальні вправи для контролю дихання, що впливає на психічний, емоційний та фізичний стан дітей.
13.09.2023 року було проведено заняття зі збереження ментального здоров'я. Мета: підняти настрій вихованцям, знизити рівень тривожності, агресії.
Комментариев нет:
Отправить комментарий