Мовленнєва гра «Хто більше?»
Мета: розвивати увагу, пам’ять, колірне сприйняття, спостережливість, логічне мислення,
мовлення, дрібну моторику рук; збагачувати словниковий запас дітей іменниками
та якісними прикметниками (колірними) ; спонукати складати речення, узгоджуючи
між собою всі частини мови; виховувати любов до української мови.
Опис
гри
Педагог
окремо викладає чи роздає кожній дитині картку певного кольору. Окремо розкладає
перед дітьми розрізані картки у вигляді сот із предметними зображеннями певного
кольору. Завдання дітей:
1. Дібрати соти за кольором, називаючи при цьому
словосполучення — іменник з прикметником.
2. Скласти якнайбільше речень із одним і тим же
словосполученням.
Виграють усі, хто складе більше 5 речень з одним словосполученням.
Переможці нагороджуються медальками.
Цю
гру можна використовувати і у сенсорному розвитку без мовленнєвого аспекту —
добирати кольори.
Комментариев нет:
Отправить комментарий