Рекомендації для педагогів щодо адаптації дитини до ДНЗ

 1. У побудові взаємин з дитиною намагайтеся максимально враховувати її індивідуально-типологічні особливості та звички. 

2. Намагайтеся організовувати період звикання дитини до ДНЗ у другій половині дня, коли вона має змогу бачити, що по інших дітей у дитячому садочку приходять батьки і забирають їх додому. Це допоможе уникнути страху, що «мама не прийде», і сприятиме зниженню рівня тривоги. 

3. Створіть у груповій кімнаті «сімейні куточки» для дитини з сімейними фотографіями, на яких зображено важливиї для неї дорослих. Дозволяйте дитині приносити з дому улюблені речі та іграшки: це надає їй почуття впевненості й захищеності. 

4. Звертайтеся до дитини на ім’я, а не на прізвище. 

 5. Використовуйте тактильні засоби комунікації (дотики, обійми). Дитині дошкільного віку цього може бракувати в оточенні її батьків та близьких. 

 6. Зверніть увагу! Слідкуйте за реакцією дитини на ваші тактильні засоби комунікації. У разі виникнення спротиву або неприйняття – не наполягайте. 

7. Будьте уважні до подій, що відбуваються в житті дитини. 

8. Будьте терплячі до помилок дітей. Не засуджуйте та не критикуйте особистість дитини за порушення поведінки або невідповідність очікуваним результатам діяльності. Реагуйте демонстрацією очікуваної моделі поведінки або поясненнями.

Комментариев нет:

Отправить комментарий