Вправи
для розвитку моторики і уваги для дітей з ООП
1.
Вправа «Повтори за мною».
Матеріал: крейда, олівці,
дошка, зошит.
Хід: за інструкцією
дитині пропонують:
а) протягнути руки вгору,
вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо»,
«наліво», то «на вікно»,
«на двері»);
б) показати витягнутою
рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і т.п.);
в) намалювати крейдою
(олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу, праворуч,
ліворуч дошки (зошита).
2.
Вправа «Який я сильний».
Вправа для пальців рук:
розчепірити пальці, стиснути кулак – розтиснути; з
стиснутого кулака по
черзі випрямляти пальці.
3.
Скачувати з пластиліну кульки, змійки, ланцюжки.
4.
Вправа «Допоможи».
Перекладати дрібні
предмети (кульки) із однієї коробки в іншу. Зібрати
розсипані на підлозі
дрібні предмети в коробку.
5.
Вправа «Я майстер».
Проколювати товстою
голкою дірочки в товстому папері.
6.
Вправа «З’єднай».
Крейдою на дошці або
олівцем на аркуш паперу ставлять дві крапки, дитина
повинна пальцем провести
лінію, що їх сполучає (крапки даються в різних
напрямках).
7.
«Вивішуємо одяг»
Мета: розвиток дрібної
моторики пальців рук.
Матеріал: прищіпки, аркуш
картону/лінійка/мотузка, силуети одягу.
Хід: Прищепки в грі
використовуються як тренажер для пальчиків.
Вирізати з паперу
декілька силуетів різного одягу (кофтинка, спідниця, шкарпетки,
сорочка та ін.).
Попросити дитину допомогти Вам розвісити білизну на мотузку за допомогою
прищіпок.
Якщо у Вас немає часу
виготовити силуети – можна прищіпки чіпляти на міцний аркуш паперу чи широку
лінійку.
8.
«Кулак»
Мета: розвиток дрібної
моторики рук.
Хід: Розчепірити пальці,
стиснути в кулак – розтиснути. З стиснутого кулака
по черзі випрямляти
пальці.
9.
«Фігури з пластиліну»
Мета: розвиток дрібної
моторики рук
Матеріал: пластилін
Хід: Скачувати з
пластиліну кружечки, ланцюжки, палички, змійки, та різні
фігури, можна
запропонувати дитині зліпити якійсь свій новий предмет та дати
йому назву.
10.
«З’єднуємо крапки»
Мета: вправа для розвитку
уваги та моторики рук .
Матеріал: дошка, крейда
або олівець і папір.
Хід: Крейдою на дошці або
олівцем на папері ведучий ставить дві крапки,
дитина повинна пальцем
провести лінію, що їх сполучає (крапки ставляться в різних
напрямках).
11.
«Цікаві намистинки»
Мета: розвиток дрібної
моторики та мислення.
Матеріал: шнурок та різнокольорові
намистинки.
Хід: запропонувати дитині
нанизати на шнурок всі намистинки, або
нанизувати намистинки
лише одного кольору.
12.
«Розкладаємо овочі і фрукти»
Мета: Закріплення знань
про овочі і фрукти, розвиток дрібної моторики рук,
кольоросприйняття,
координації рухів.
Матеріал: баночки з
кольоровими кришками, пластикові овочі та фрукти.
Хід: просимо дитину
розсортувати в одну сторону овочі у іншу фрукти, також можна взяти дві баночки
з кольоровими кришками і запропонувати розкласти
овочі в одну банку з
відповідним кольором кришечки, фрукти у іншу з відповідним кольором кришечки.
13.
« Тримай рівновагу»
Мета: розвиток великої
моторики
Матеріал: дошка, крейда
Хід: попросити дитину
пройти по накресленій лінії (пряма, круг, хвиляста);
пробігти по дошці, несучи
який-небудь предмет.
14.
« Покажи як я»
Мета: розвиток великої
моторики та рухової пам’яті.
Хід: ведучий виконує будь
який рух, дитина по пам’яті повинна повторити всі
рухи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий