Вправи для розвитку моторики і уваги для дітей з ООП

Вправи для розвитку моторики і уваги для дітей з ООП

1. Вправа «Повтори за мною».

Матеріал: крейда, олівці, дошка, зошит.

Хід: за інструкцією дитині пропонують:

а) протягнути руки вгору, вниз, направо, наліво (якщо не знає «направо»,

«наліво», то «на вікно», «на двері»);

б) показати витягнутою рукою на названий предмет (вікно, стіл, книга і т.п.);

в) намалювати крейдою (олівцем) круг (паличку, хрестик) вгорі, внизу, праворуч,

ліворуч дошки (зошита).

2. Вправа «Який я сильний».

Вправа для пальців рук: розчепірити пальці, стиснути кулак – розтиснути; з

стиснутого кулака по черзі випрямляти пальці.

3. Скачувати з пластиліну кульки, змійки, ланцюжки.

4. Вправа «Допоможи».

Перекладати дрібні предмети (кульки) із однієї коробки в іншу. Зібрати

розсипані на підлозі дрібні предмети в коробку.

5. Вправа «Я майстер».

Проколювати товстою голкою дірочки в товстому папері.

6. Вправа «З’єднай».

Крейдою на дошці або олівцем на аркуш паперу ставлять дві крапки, дитина

повинна пальцем провести лінію, що їх сполучає (крапки даються в різних

напрямках).

7. «Вивішуємо одяг»

Мета: розвиток дрібної моторики пальців рук.

Матеріал: прищіпки, аркуш картону/лінійка/мотузка, силуети одягу.

Хід: Прищепки в грі використовуються як тренажер для пальчиків.

Вирізати з паперу декілька силуетів різного одягу (кофтинка, спідниця, шкарпетки,

сорочка та ін.). Попросити дитину допомогти Вам розвісити білизну на мотузку за допомогою прищіпок.

Якщо у Вас немає часу виготовити силуети – можна прищіпки чіпляти на міцний аркуш паперу чи широку лінійку.

8. «Кулак»

Мета: розвиток дрібної моторики рук.

Хід: Розчепірити пальці, стиснути в кулак – розтиснути. З стиснутого кулака

по черзі випрямляти пальці.

9. «Фігури з пластиліну»

Мета: розвиток дрібної моторики рук

Матеріал: пластилін

Хід: Скачувати з пластиліну кружечки, ланцюжки, палички, змійки, та різні

фігури, можна запропонувати дитині зліпити якійсь свій новий предмет та дати

йому назву.

10. «З’єднуємо крапки»

Мета: вправа для розвитку уваги та моторики рук .

Матеріал: дошка, крейда або олівець і папір.

Хід: Крейдою на дошці або олівцем на папері ведучий ставить дві крапки,

дитина повинна пальцем провести лінію, що їх сполучає (крапки ставляться в різних

напрямках).

11. «Цікаві намистинки»

Мета: розвиток дрібної моторики та мислення.

Матеріал: шнурок та різнокольорові намистинки.

Хід: запропонувати дитині нанизати на шнурок всі намистинки, або

нанизувати намистинки лише одного кольору.

12. «Розкладаємо овочі і фрукти»

Мета: Закріплення знань про овочі і фрукти, розвиток дрібної моторики рук,

кольоросприйняття, координації рухів.

Матеріал: баночки з кольоровими кришками, пластикові овочі та фрукти.

Хід: просимо дитину розсортувати в одну сторону овочі у іншу фрукти, також можна взяти дві баночки з кольоровими кришками і запропонувати розкласти

овочі в одну банку з відповідним кольором кришечки, фрукти у іншу з відповідним кольором кришечки.

13. « Тримай рівновагу»

Мета: розвиток великої моторики

Матеріал: дошка, крейда

Хід: попросити дитину пройти по накресленій лінії (пряма, круг, хвиляста);

пробігти по дошці, несучи який-небудь предмет.

14. « Покажи як я»

Мета: розвиток великої моторики та рухової пам’яті.

Хід: ведучий виконує будь який рух, дитина по пам’яті повинна повторити всі

рухи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий